ا
-
اداره کل ورزش و جوانان استان فارس
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
اداره کل ورزش و جوانان فارس
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
ارتقای برند
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
استان فارس
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
استراتژی بهره برداری
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
-
افول برای کسب و کار خانوادگی
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ب
-
بازاریابی دیجیتال
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
برنامه&lrm؛ ریزی اقتضایی
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
-
بیماری کرونا (کووید-19)
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
پ
-
پایداری کسب و کار خانوادگی
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ت
-
تجارت الکترونیک
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
تحریک خلاقیت
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
تحول دیجیتال
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
توجیه مدیران ارشد
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
ج
-
جایگاه برند
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
جاهطلبی
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
ر
-
رفتار شهروندی سازمانی
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
س
-
ساختار سازمانی
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
سیاست گذاری کلان فرهنگی
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
ش
-
شادکامی
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
شایستگی تعاملی
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
-
شایستگی حرفه ای
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
-
شایستگی میان فردی
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
-
شایستگی وظیفه ای
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
-
شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
-
شلوغی فروشگاه
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
ص
-
صنعت قطعه سازی خودرو
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
ع
-
عملکرد بازار
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
-
عملکرد پایدار
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
عملکرد صادرات
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
-
عملکرد مالی
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
ف
-
فرهنگسازمانی
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
ق
-
قابلیت بازاریابی
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
ک
-
کارآفرینان
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
کارآفرینی سازمانی
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
کارآفرینی سازمانی
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
کارکنان
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
کارکنان
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
کسب و کار خانوادگی
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
کسب و کارهای ورزشی
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
-
کیفیت خدمات با مشتری
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
م
-
مدیریت اضطراری
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
-
مدیریت بحران
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
-
مدیریت ریسک سازمانی
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
-
مدیریت کیفیت جامع
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
-
مدیریت منابع انسانی سبز
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
مدیر مالک
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
ن
-
نوآوری استراتژیک
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
و
-
واژگان کلیدی: مدیریت فرهنگ سازمانی
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد