نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • اداره کل ورزش و جوانان فارس تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • ارتقای برند تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • استان فارس بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
  • استراتژی بهره برداری بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
  • افول برای کسب و کار خانوادگی رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ب

  • بازاریابی دیجیتال تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • برنامه&lrm؛ ریزی اقتضایی شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
  • بیماری کرونا (کووید-19) بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]

پ

  • پایداری کسب و کار خانوادگی رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ت

  • تجارت الکترونیک تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • تحریک خلاقیت بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
  • تحول دیجیتال تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • توجیه مدیران ارشد طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]

ج

  • جایگاه برند تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • جاه‌طلبی بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]

ر

  • رفتار شهروندی سازمانی شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]

س

  • ساختار سازمانی تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • سیاست گذاری کلان فرهنگی طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]

ش

  • شادکامی ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • شایستگی تعاملی بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
  • شایستگی حرفه ای بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
  • شایستگی میان فردی بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
  • شایستگی وظیفه ای بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
  • شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
  • شلوغی فروشگاه بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]

ص

  • صنعت قطعه سازی خودرو شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]

ع

  • عملکرد بازار بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
  • عملکرد پایدار شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • عملکرد صادرات بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
  • عملکرد مالی بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]

ف

  • فرهنگ‌سازمانی بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]

ق

  • قابلیت بازاریابی بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]

ک

  • کارآفرینان بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
  • کارآفرینی سازمانی ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • کارآفرینی سازمانی تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • کارکنان ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • کارکنان تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • کسب و کار خانوادگی رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • کسب و کارهای ورزشی بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
  • کیفیت خدمات با مشتری بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]

م

  • مدیریت اضطراری شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
  • مدیریت بحران شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
  • مدیریت ریسک سازمانی شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
  • مدیریت کیفیت جامع بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
  • مدیریت منابع انسانی سبز شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • مدیر مالک رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]

ن

  • نوآوری استراتژیک تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]

و

  • واژگان کلیدی: مدیریت فرهنگ سازمانی طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]