به منظور موفقیت در کسب و کار باید راهبردهای صحیحی تعیین کنیم. راهبردهای موثر در کسب و کار معمولاً به آن راهبردهایی گفته می شود که بتوانند کسب و کار و کارآفرینان را به شکلی کارآمد و توسعه مند با تفکر و عمل راهبردی می تواند سطح رضایت و سودآوری از کسب و کار را افزایش دهد. سطح کلی کیفیت و نفوذ در بازار افزایش پیدا می کند و بیشتر احساس می شود که کنترل سرنوشت شخصی و کاری خود را در دست گرفته ایم. اغلب کسب و کارها اهداف و برنامه هایی در خصوص چگونگی رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود در نظر گرفته اند. با این وجود بیش از نیمی از آنها هیچ راهبرد موثری برای رسیدن به اهداف، شناسایی نکرده اند. برخی از صاحبان کسب و کار مدعی شده اند راهبردهایی که در کسب خود برگزیده اند تقریبا ناقص و بی اثر هستند.
اما چطور به یک راهبرد موثر برسیم؟
برای رسیدن به یک راهبرد موثر و دستیابی به آن، این نشریه برآنست تا مجموعه ای از مقالات محققان در زمینه راهبردهایی در کسب و کار با موضوعات نوین و نتایج کاربردی برای استفاده کنندگان مدیران و پژوهشگران کشور در این زمینه ایجاد کنند.
با توجه به این رویکرد، نشریه مطالعات راهبردهای کسب و کار با همکاری علمی اساتید برجسته دانشگاههای کشور، رسالت دریافت و انتشار یافته های علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان را در این حوزه بر عهده دارد. بدین منظور هر سه ماه یکبار از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال پس از داوری تخصصی و تأیید هیأت تحریریه اقدام به انتشار مقالات علمی می نمایند.
هدف این نشریه رسیدن به راهبردی در کسب و کار موثر و ارائه راهکارهای عملی به آن به دنبال چاپ و نشر معتبرترین و جدیدترین آثار علمی نویسندگان و پژوهشگران در کشور می باشد. نویسندگان محترم جهت ارسال و بررسی مقالات علمی خود با مراجعه به وبسایت نشریه به آدرسJssb.khalkhal.iau.ir ثبت نام و مقالات خود را بر اساس اطلاعات موجود تنظیم و ارسال کنند.