نمایه نویسندگان

آ

  • آقاداود، ارغوان رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • آقاداود جلفایی، سید رسول رتبه‌بندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

ا

  • اردشیری، سکینه تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • اسدی، عباس تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
  • افقهی فریمانی، علی اکبر شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]

ب

  • باغبانی، ابوالفضل شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • بستانی اصل، عقیله بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]

ج

  • جمشیدی، مینا طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • جهانگیری، ابراهیم بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]

ح

  • حیدری، مرضیه بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
  • حسینی، سهیلا شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]

خ

  • خدابنده، مرصع بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
  • خزائی پول، امیر بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]

د

  • دانشور، امیر تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]

ر

  • رازنهان، داود طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • رخشانی، جاوید بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
  • رضایی زاده، محمود طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
  • رومیانفر، نسیم شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]

س

  • سمائی، سیده سوگند بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]

ص

  • صائب نیا، سمیه بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
  • صفری، امید ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • صفری، امید تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • صفری، غلامرضا ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
  • صفری، غلامرضا تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
  • صلاحی، فریبا بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]

ق

  • قاسمی، فاطمه بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]

گ

  • گلچی، محمدرضا تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]

م

  • محمدی، مهدی شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
  • میرزائیان، شهاب الدین بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
  • مرزی علمداری، جبرئیل شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]