آ
-
آقاداود، ارغوان
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
-
آقاداود جلفایی، سید رسول
رتبهبندی عوامل موثر در کسب و کارهای خانگی با استفاده از روش MCDM از منظر گروه نخبگان(مورد مطالعه: صنایع ریسندگی و بافندگی استان اصفهان) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ا
-
اردشیری، سکینه
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
اسدی، عباس
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
-
افقهی فریمانی، علی اکبر
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
ب
-
باغبانی، ابوالفضل
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
بستانی اصل، عقیله
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
ج
-
جمشیدی، مینا
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
جهانگیری، ابراهیم
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
ح
-
حیدری، مرضیه
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
حسینی، سهیلا
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
خ
-
خدابنده، مرصع
بررسی نقش جاه طلبی در تحریک خلاقیت بین کارآفرینان استان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 59-74]
-
خزائی پول، امیر
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
د
-
دانشور، امیر
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
ر
-
رازنهان، داود
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
رخشانی، جاوید
بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات با مشتری در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 24-38]
-
رضایی زاده، محمود
طراحی مدل مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران جهت اجرایی کردن نظامنامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی [دوره 1، شماره 1، 1402]
-
رومیانفر، نسیم
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
س
-
سمائی، سیده سوگند
بررسی تاثیر شایستگی های فروشندگان فروشگاه بر رضایت مشتریان با توجه به نقش تعدیل گری شلوغی فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه های هایپرمی استان مازندران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 39-58]
ص
-
صائب نیا، سمیه
بررسی تاثیر بیماری کرونا (کووید-19) بر عملکرد اقتصادی باشگاه ها (مورد مطالعه: باشگاه های تناسب اندام استان تهران) [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-86]
-
صفری، امید
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
صفری، امید
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
صفری، غلامرضا
ارتباط بین شادکامی در محیط کار و کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه:کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 15-21]
-
صفری، غلامرضا
تعین ارتباط بین ساختار سازمانی با کارآفرینی سازمانی از طریق نوآوری استراتژیک در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 16-23]
-
صلاحی، فریبا
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
ق
-
قاسمی، فاطمه
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
گ
-
گلچی، محمدرضا
تاثیر تحول دیجیتال و بازاریابی دیجیتال بر ارتقای برند، جایگاه سازی و تجارت الکترونیک [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 46-54]
م
-
محمدی، مهدی
شناسایی تأثیر مدیریت منابع انسانی سبز و مسئولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد پایدار با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی نسبت به محیط در بیمارستان امام رضا (ع)-استان اردبیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 1-15]
-
میرزائیان، شهاب الدین
بررسی تاثیر استراتژی بهره برداری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی قابلیت بازاریابی "مطالعه موردی شرکت کاشی تبریز" [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 55-68]
-
مرزی علمداری، جبرئیل
شناسایی عوامل موثر بر تداوم کسب و کار (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 22-34]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد